Handelsbetingelser

1. Køb hos Neptun Spa & Pool
Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer,
force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Neptun Spa´s leverandører.

2. Priser og kontrakter
Alle priser er inkl. 25 % moms, hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Varer kan være prissat anderledes end i vores fysiske butik, som du finder på Søndre Ringvej 35B, 2605 Brøndby. Sortiment i webshop kan desuden afvige fra sortimentet i vores fysiske butik. Ordrer foretaget på neptunshop.dk pakkes og sendes samlet, og inddeles ikke i enkelte forsendelser ved eventuelle udsolgte varer eller andre forsinkelser.

3. Levering og fragt
Varer købt hos Neptun Spa & Pool leveres med med Post Danmark og kan bestilles med eller uden omdeling.
Neptun Spa & Pool bestræber sig på at sende varen senest 5 hverdage fra bestillingsdato. Vi tager forbehold for prisfejl, udgåede varer og varer der er i restordre. Neptun Spa & Pool kan ikke holdes stilles til ansvar for forsinkelser og eventuelle omkostninger grundet forsinkelser. Heller ikke i tilfælde af fejlleverede varer eller defekte varer. Varer, der leveres med fragtbil, leveres til kantsten (f.eks. spabade). Opgivne leveringstider er vejledende og fastsat efter bedste skøn og kan således ikke danne grundlag for ophævelse eller erstatning. Returneres en forsendelse til Neptun Spa & Pool grundet manglende afhentning på posthus eller forkert oplyst adresse fra kundens side, tillægges ordren ekstra forsendelsesudgifter for returneringsomkostninger. Udgifter for returfragt og afsendelse af pakken 2. gang udgør for privatpakker kr. 150,00 (uden omdeling) og kr. 175,00 (med omdeling). For erhvervspakker udgør returfragt og afsendelse af pakken 2. gang kr. 200,00.

4. Fortrydelsesret
Fuld returret - Fortryder du dit køb yder Neptun Spa & Pool fuld returret på alle varer med mindre andet er angivet ved den enkelte vare (f.eks. spabade som fremstilles på bestilling, ydes der ikke returret på). Varen skal dog returneres i original emballage og i ubrugt og ubeskadiget stand. Dette skal ske senest 14 dage efter modtagelse hos kunden. Varer der returneres skal ledsages af original faktura og leveres uden omkostninger for Neptun Spa & Pool. Varer som returneres uden betalt fragt eller porto afvises af Neptun Spa & Pool. Udgifter til levering / fragt på din ordre, returneres ikke såfremt du ønsker at returne varen. Du kan også returnere varen fysisk i vores butik på Søndre Ringvej 35B, 2605 Brøndby. Der ydes ingen fortrydelsesret på serviceydelser og varer, der skal fremstilles eller tilpasses efter forbrugerens individuelle behov såfremt udførelsen, fremstillingen eller tilpasningen er påbegyndt. Der ydes ikke returret på spabade, da alle spabade fremstilles ved bestilling til køber og derfor ikke kan returneres. 

5. Reklamation og fragtskader
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som køber af produktet har retten til at klage over eventuelle fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse fejl og mangler ikke er opstået som følge af  fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Opdager du en fejl eller mangel ved produktet, skal du klage indenfor rimelig tid. Gør du ikke dette, kan du miste retten at klage. Du har som køber pligt til straks at sikre dig, at leverancen er uden mangler ved modtagelsen. Reklamationer over mangler eller mængde angivelse skal ske skriftligt inden 14 dage efter varenes modtagelse. VI anbefaler ikke at tage produktet i brug, før behandlingen af din reklamation er færdigbehandlet.

6. Betaling
Når du bestiller varer hos Neptun Spa, kan du betale med Dankort eller Visa/Dankort.

7. Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til post@spabad.dk eller telefonisk på 444 111 77. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via 
www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

Dankort + VISA/Dankort